Sıkça Sorulan Sorular

image
image
image
  • Bakım Anlaşması ne işe yarar?

    Kurum, kuruluş ve şirketlerin bilgi işlem hizmetleriyle ilgili tüm taleplerin kurumsal bir muhatap ile, raporlanabilir, denetlenebilir ve izlenebilir bir yapıyla karşılanmasına olanak tanır.

  • Bakım Anlaşmasının süresi nedir?

    Bütün müşterilerimizde yürürlükte olan sözleşmelerimizin tümünün süresi 1 yıl olarak imza edilmiştir. Her yıl sözleşme süresi sonu yaklaştığında koşullar yeninden gözden geçirilerek, sözleşme süreleri yenilenerek devam edilir.

  • Bakım Anlaşmasının kapsamı nedir?

    İşletmeniz bünyesinden bulunan bütün donanımsal bilgi işlem elemanı kapsam içinde olup ayrıca raporlama, yedekleme ve güvenlik hizmetlerini içine alır. Danışmanlık hizmetleriyle de desteklenen bu hizmet her işletmeye özel değerler katmak için sunulur.

  • Bakım Anlaşması fiyatları nedir?

    Hemen hemen her ölçekte işletmenin bütçesini ilgilendiren her konu bizce de çok önemli olup, bu noktada verdiğimiz hizmetleri fiyatlarken mutlaka müşteri menfaatlerini göz önünde bulunduruyoruz. Amacımız hem uzun soluklu iş ilişkileri kurmak hem de müşterilerimizin ihtiyaçlarını karşılayarak “mutlu müşteri” kavramını yaratmaktır. Bu bağlamda bakım anlaşması fiyatlarını müşterilerimizle beraber belirliyoruz.

  • Kurumsal Bakım Anlaşması Nedir?

    Gerçek ve tüzel kişilikteki firma, şirket ve kurumların bilgi işlem yönetimi, teknik destek, kullanıcı desteği, veri güvenliği, yedekleme çözümleri ve bilişim danışmanlığı gibi konularda ilgili bilişim firmalarından süreli veya proje bazlı olarak aldıkları hizmetin genel adıdır.

  • Satış Sonrası Desteğiniz Var Mıdır?

    Evet, Kurumsal olarak servis hizmetlerimizden faydalanabilirsiniz.

image

Piramit Bilgisayar Müşterisi Olmak İstiyorsanız

Bizimle İletişime Geçin
image
image